ÖZGEÇMİŞ


🔎 Detaylı özgeçmiş 


KİŞİSEL BİLGİLER
Doğum Yeri: Akdağmadeni - YOZGAT
Doğum Tarihi: 20.02.1977


İLETİŞİM BİLGİLERİ
                     Evliya Çelebi Yerleşkesi (43100) KÜTAHYA
Oda No: 305
Telefon: 0 274  443 45 80
Belgegeçer: 0 274 265 20 57
e-posta: kursadyilmaz@gmail.com — kursad.yilmaz@dpu.edu.tr
Web: http://kursadyilmaz.blogspot.com.tr/
YÖK Araştırmacı ID : 9804
scholar.google: Prof. Dr. Kürşad Yılmaz


ÖĞRENİM DURUMU
Doktora (2002-2006)
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eğitim Yönetimi ve Teftişi Doktora Programı

TEZ BAŞLIĞI: İlköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerine göre kamu ilköğretim okullarında bireysel ve örgütsel değerler ve okul yöneticilerinin okullarını bu değerlere göre yönetme durumları [Individual and organizational values according to teachers and school administrators in public primary school and how do the school administrators manage their schools according to these values]. Danışman: Prof. Dr. Ali BALCI

Yüksek Lisans (1999-2002)
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Yüksek Lisans Programı

TEZ BAŞLIĞI: İlköğretim okulu müdürlerinin liderlik davranışlarıyla öğretmenlerin öğrenci kontrol yaklaşımları ve öğrencilerin okul yaşamının niteliğine ilişkin algıları arasındaki ilişkiler [A study of leadership behaviors of primary school’s administrators, the pupil control ideology as perceived by teachers and the quality of school life as perceived by students]. Danışman: Yrd. Doç. Dr. Selahattin TURAN

Lisans (1995-1999)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Sınıf Öğretmenliği Bölümü

İŞ DENEYİMİ
  1. PROF. DR. - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (01.09.2023-……….)
  2. PROF. DR. - Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi - Bişkek, Kırgızistan (10.09.2018-31.08.2023)
  3. PROF. DR. - Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (11.10.2017-31.08.2018)
  4. DOÇ. DR. - Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (04.03.2011-10.10.2017)
  5. YRD. DOÇ. DR. - Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (21.11.2008-03.03.2011)
  6. ARŞ. GÖR. DR. - Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (26.03.2007-20.11.2008)
  7. ARŞ. GÖR. - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi – Ankara (24.09.2002-19.03.2007)
  8. ARŞ. GÖR. - Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi – Kütahya (22.12.2000-16.09.2002)
  9. SINIF ÖĞRETMENİ - Milli Eğitim Bakanlığı – Yozgat (28.09.1999-21.12.2000)
YÖNETİLEN DOKTORA TEZLERİ
  1. Ahmet Buğra İnalöz (2023). Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde sanal ve artırılmış gerçeklik uygulamalarının konuşma, yazma, okuma, dinleme becerileri ve Türkçe öğrenme motivasyonu üzerindeki etkisi (Doktora Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bişkek, Kırgızistan.
  2. Asem İdayeva (2020). Üniversite öğrencilerinin benlik saygısı ile stresle başa çıkma stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Kırgızistan örneği) (Doktora Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bişkek, Kırgızistan. (Eş danışman: Prof. Dr. Selahattin Avşaroğlu)

YÖNETİLEN YÜKSEK LİSANS TEZLERİ
  1. Nazgül Moldobolotova (2022). Kırgızistan’da okul iklimi konusunda öğretmenlerin görüşlerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenlere göre karşılaştırılması (Yüksek Lisans Tezi).  Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bişkek, Kırgızistan.
  2. Mustafa Topuz (2018). Okul müdürleri ve öğretmenlerin performans değerlendirme süreci hakkındaki görüşleri: Nitel bir araştırma (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  3. Kadir Dinçer (2017). İlkokullarda örgütsel yaratıcılık davranışları ile öğretmen liderliği arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  4. Yeliz Yurter (2016). İlkokul ve ortaokullarda okul iklimi ile örgütsel yaratıcılık davranışları arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  5. Hayrullah Kelekçi (2015). Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile yeterlik inançları arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  6. Mustafa Çelik (2015). Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile tükenmişlik arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  7. Sevgi Altun-Dilek (2014). Öğretmenlerin iş yaşam dengesi ile işkoliklik düzeyleri arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  8. Esra Yalçın (2014). Özel dershanede çalışan öğretmenlerin örgütsel güvenleri ile iş doyumu arasındaki ilişki (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Kütahya.
YÖNETİLEN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROJELERİ
  1. Minel Erkip (2026). İlkokul öğretmenlerinin nöbet görev yeri ve sürelerine ilişkin görüşleri  [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  2. Duygu Gökçay (2026). İlkokul öğretmenlerinin yeni maarif modelini sınıf ortamında uygularken karşılaştıkları zorluklar [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  3. Bahattin Erkip (2026). Okul üniforması uygulaması hakkında öğretmen görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  4. Süleyman Koç (2026). Eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel güven çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  5. Hatice Aybüke Genç (2026). Türkiye’de eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel vatandaşlık çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  6. İsmail Akpınar (2026). Öğretmenlerin çalıştığı yerde ikamet etmemelerinin okula etkileri konusunda okul yöneticilerinin görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  7. Halime Demirtaş (2026). Okulöncesi eğitim kurumlarındaki aile katılımı çalışmalarına ilişkin öğretmen görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  8. Ebru Ulutürk (2026). Ortaokul öğretmenlerinin eski ders kitapları ile yeni maarif modeli kapsamında hazırlanan ders kitaplarına ilişkin görüşleri  [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  9. Taner Ulutürk (2026). Türkiye’de 2015-2025 yılları arasında eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel yabancılaşma çalışmalarının incelenmesi  [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  10. Veysel Ormantepe (2026). Ortaokul öğretmenlerinin okul iklimi algılarının belirlenmesi  [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  11. Esin Civelek Gül (2026). Okul yöneticilerinin mesleki tükenmişliği önlemedeki rolleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  12. Hülya Duman (2026). Türkiye’de eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel bağlılık çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  13. Meltem Kara (2025). Eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel güven çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  14. Deniz Ertan (2025). Mesleki teknik ortaokullarının yeniden açılması konusunda öğretmenlerin görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  15. Aykut Özden (2025). Eğitim örgütlerinde yapılan kültürel liderlik çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  16. Ramazan Aktaş (2025). Eğitim örgütlerinde yapılan örgütsel sessizlik çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  17. Öznur Özden (2025). Eğitim örgütlerinde yapılan etik liderlik çalışmalarının incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  18. Rabia Sorkun-Aslan (2025). Okul müdürlerinin okullardaki iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları ile ilgili görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  19. Serap Alpman (2025). Rehber öğretmen olmayan okullarda yaşanan davranış problemlerini öğretmenlerin çözme biçimleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  20. Yücel İşlek (2025). Türkiye'de yapılan hizmetkâr liderlik araştırmalarının değerlendirilmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  21. Adnan Şen (2024). Öğretmenlerin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik görüşleri ile ilgili makalelerin incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  22. Cevdet Sağ (2024). Öğretmenlerinin okullardaki informal ilişki düzeylerinin incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  23. Cihan Çınar (2024). Ortaöğretim okulu yöneticilerinin demokratik davranışları konusunda öğretmen görüşleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  24. Ramazan Küçükkavalcı (2024). Ortaokul öğrencilerinin liselere giriş sınavı (LGS) başarılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  25. Ufuk Karaoğlu (2024). Sosyal ağlar ve gençlik: lise öğrencilerinin akıllı telefonlar üzerinden iletişim hedefleri [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  26. Yasin Kaplan (2024). Eğitim teknolojilerinin sınıf içi iletişim ve öğrenme ortamlarına etkisi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  27. Zeliha Kara (2024). Eğitim örgütlerinde görev yapan öğretmenlerin mesleki doyumları konulu makalelerin analizi [Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi]. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kütahya.
  28. Ali Çelik (2024). Hayat boyu öğrenme kurumlarında çalışan yöneticilerin yaşadıkları sorunlar (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  29. Aynur Yılmaz (2024). Sınıf öğretmenlerinin motivasyonlarını etkileyen faktörler (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  30. Canberk Güngör (2024). Aday öğretmenlerin adaylık sürecinde yaşadıkları sorunlar (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  31. Emre Yılmaz (2024). Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisansa yönelme sebepleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  32. Haydar Koç (2024). Ortaokullarda akran zorbalığı konusunda öğretmen görüşleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  33. Kenan Daş (2024). Sınavla öğrenci alan okullardaki öğretmenlerin yaşadıkları avantaj ve dezavantajlar (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  34. Melike Çınar (2024). Fen bilgisi dersinde yapılan etkinlikler hakkında öğrenci görüşleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  35. Mustafa Güneş (2024). Öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  36. Rasim Oğuzhan Kavukçu (2024). Eğitim yönetiminde etik liderlik kavramına yönelik makalelerin incelenmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  37. Rıza Güner (2024). Ortaöğretim öğrencilerinin akademik ve meslek edinme tercihleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  38. Talip Cengiz (2017). Öğretmenlerin okul kültürüne ilişkin görüşleri ile yeterlik inançları arasındaki ilişki (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya. 
  39. Hava Aygümüş (2017). Türkiye’de okul yöneticisi seçme ve atama uygulamalarının tarihsel gelişimi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  40. Kadir Ovacık (2017). Mesleki ve teknik lise öğrencilerinin gençlik liderlik özelliklerinin incelenmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  41. Hamdi Kaşıkçı (2017). Örgütsel vatandaşlık ile ilgili makalelerin meta değerlendirmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  42. Hadi Boyacı (2017). Okul yöneticilerinin müdür etkililiği ile ilgili görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  43. İlyas Hakarayan (2017). Öğretmen liderliği ile ilgili makalelerin meta değerlendirmesi. (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya. 
  44. Mustafa Taşdemir (2017). Öğretmen adaylarının öğretmen liderliği davranışları ile ilgili görüşleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  45. Yaşar Kandemir (2017). Örgütsel sinizm ile ilgili makalelerin meta değerlendirmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  46. Emine Göktürk (2017). Öğretmen adaylarının eğitim inançları ile öğrenci kontrol ideolojileri arasındaki ilişki (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  47. Halil Kiren (2017). Örgütsel güven ile ilgili makalelerin meta değerlendirmesi (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi).Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kütahya.
  48. Nurullah Sinan (2017). Türkiye’de eğitim alanında yapılan örgütsel adalet makaleleri ile ilgili bir değerlendirme (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  49. Zafer Şahin (2017). Türkiye’de eğitim alanında yapılan dönüşümcü liderlik makaleleri ile ilgili bir meta değerlendirme çalışması (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  50. Hamza Yaman (2017). Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin eğitsel düşünce ve uygulamalar hakkındaki görüşleri (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  51. Ahmet Sencer Engin (2016). Okul yöneticilerinin otantik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi).Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  52. Fatma Dudu Engin (2016). Okul yöneticilerinin hizmet yönelimli liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.
  53. Mehmet Okan (2016). Kamu okullarında psikolojik güçlendirme ile öğretmenlerin tükenmişlikleri arasındaki ilişki (Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi). Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Kütahya.

YÖNETİLEN LİSANS BİTİRME TEZLERİ
  1. Cazmina Dceenalieva (2023). Üniversite öğrencilerinin gelecek kaygıları ile psikolojik yardım almaya ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  2. Gülnur Ismanova (2023). Ergenlerde benlik saygısı ile yaşam doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  3. Gülsara Beknazar Kızı (2021). İlkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin uzaktan öğretim sürecinde yaşadıkları sorunlar konusundaki görüşleri (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  4. Rabia Nur Çetinkaya (2021). Yurt dışında üniversite eğitimi alan öğrencilerin yurt dışında eğitim ile ilgili görüşleri (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  5. Remzi Kızılay (2021). Covid-19 geçiren kişilerin ve aile üyelerinin yaşadıkları stres ile ilgili görüşleri (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  6. Nargiza Osmonova (2021). Üniversite öğrencilerinin ailelerinin ebeveynlik biçimleri ile ilgili görüşleri (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  7. Albina Abdikalikova (2020). Üniversite öğrencilerinin iletişim biçimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  8. Mahmut Alkan (2019). Üniversite öğrencilerinin akademik erteleme düzeylerinin incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  9. Aynek Muratbekova (2019). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi öğrencilerinin liderlik özelliklerinin incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
  10. Perizat Süyütbekova (2019). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi öğrencilerinin özgüven düzeylerinin incelenmesi (Lisans Bitirme Tezi). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Bişkek, Kırgızistan.
EDİTÖRLÜK YAPILAN AKADEMİK DERGİLER
  1. EDİTÖR – MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi/MANAS Journal of Social Studies (Temmuz 2019 - Mart 2025)
  2. EDİTÖR - Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi/Journal of Educational Sciences Research (2011-2020)

ÜYE OLUNAN AKADEMİK DERNEK VE KURULUŞLAR
  1. Okul ve Eğitim Yöneticileri ve Deneticileri Araştırma ve Geliştirme Derneği - EYED-DER (2004-…….)
  2. Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Derneği - EBAD (2016-…….)

İDARİ GÖREVLER
  1. ANABİLİM DALI BAŞKANI - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi  Eğitim Bilimleri Bölümü (05.07.2024 - Devam ediyor)
  2. BÖLÜM BAŞKANI - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi  Eğitim Bilimleri Bölümü (21.06.2024 - Devam ediyor)
  3. PROFESÖR TEMSİLCİSİ Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi (28.09.2020-31.08.2023)
  4. KOORDİNATÖR YARDIMCISI - T.C. ÖSYM Bişkek Sınav Koordinatörlüğü, Kırgızistan (02.09.2019-31.08.2023)
  5. BAŞKAN - Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, Manas ÖSYM (Manas Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi) (02.09.2019-31.08.2023)
  6. ANA BİLİM DALI BAŞKANI – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı (06.12.2010-04.07.2018)
  7. BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü (18.05.2009-08.11.2017)
  8. DOÇENT TEMSİLCİSİ – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi (27.04.2015-31.09.2017)
  9. DEKAN YARDIMCISI – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi (17.04.2015-30.11.2016).
  10. PROFESÖR TEMSİLCİSİ – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fakülte Kurulu Üyesi (10.11.2017-31.08.2018)
  11. DOÇENT TEMSİLCİSİ – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fakülte Kurulu Üyesi (28.05.2012-28.05.2015)

DİĞER KURUL ÜYELİKLERİ VE ÇALIŞMALAR
  1. BAŞKAN  Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Fakülte Birim Kalite Komisyonu – Liderlik, Yönetim, Kalite Çalışma Alt Grubu (19.01.2024–15.02.2024)
  2. KOORDİNATÖR – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Bilimsel Dergiler Koordinatörü (24.03.2022-31.08.2023)
  3. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Öğretim Programları Geliştirme ve Revize Komisyonu (20.01.2022-31.08.2023)
  4. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Etik Komisyonu (16.12.2021-31.08.2023)
  5. KURUL BAŞKANI – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu  (12.03.2021–31.08.2023)
  6.  ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Stratejik Planlama Araştırma–Geliştirme  Ekibi (05.03.2021–31.12.2021)
  7. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Engelsiz Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Komisyonu (15.01.2020-31.08.2023)
  8. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Burs Komisyonu (10.09.2019-31.08.2023)
  9. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Müfredat Geliştirme Komisyonu (24.01.2019-31.08.2023)
  10. ÜYE – Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Akademik Performans Değerlendirme ve Teşvik Komisyonu (14.11.2018-………….)
  11. KOORDİNATÖR - Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü - Pedagojik Formasyon Programı (10.09.2018-………….)
  12. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu (11.06.2018-31.08.2018)
  13. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu (02.01.2017-31.08.2018)
  14. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri (BAP) Komisyonu (19.12.2016-31.08.2018)
  15. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Yürütme Kurul(21.01.2016-31.12.2017)
  16. ÜNİVERSİTE KOORDİNATÖRÜ– Dumlupınar Üniversitesi Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Geleceğe Yön Ver Projesi  (11.02.2016–01.12.2016)
  17. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Akademik Teşvik Komisyonu (30.12.2015-14.12.2016)
  18. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Birimi (17.04.2015-09.01.2017)
  19. KOORDİNATÖR – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Erasmus Koordinatörü (28.04.2015-30.11.2016)
  20. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi (2013-2015)
  21. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Sorumluluk Projeleri Eğitim-Kültür Projeleri Çalışma Grubu (2012-2015)
  22. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kalite Geliştirme-Stratejik Planlama Koordinatörlüğü (2011-2011)
  23. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Programı Yürütme Komisyonu (2010-2011)
  24. ÜYE – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Sertifika Programı Komisyonu (2009-2011)
  25. BAŞKAN – Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi İç Kontrol Eylem Planı Çalışması (2009-2010)
  26. ÜYE – Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öz-Değerlendirme Çalışması (2004-2005)
  27. ÜYE – Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Norm Kadro Çalışması (2002-2003)